Het verleden ontmoet de moderne vrouw
Sinds Burberry My Burberry in 2014 werd gelanceerd, is het een van de belangrijkste geurlijnen van het Huis. In de reclamecampagne waren Kate Moss en Cara Delevingne te zien, gekleed in Burberry trenchcoats. Beide modellen maken al lange tijd deel uit van de Burberry-familie, waartoe ook vele andere beroemdheden behoren. De campagne is gefotografeerd door niemand minder dan Mario Testino, een succesvolle en bekende modefotograaf.
Het samenspel tussen het bloemige parfum en het ontwerp van de flacon brengt subtiel en onopvallend de waarden van het bedrijf over, dat staat voor klassieke elegantie en vrouwelijkheid en zich met de Burberry My Burberry-geurserie richt op de moderne en zelfbepaalde vrouw. De twee testimonials stralen kracht en elegantie uit en laten zelfverzekerd zien waar Burberry voor staat. De geur verenigt het contrast tussen de glamour uit het verleden en de toekomstige glorie van het merk en de campagne brengt dit over. De campagne is zwart-wit en herinnert aan de oprichtingsperiode van het merk en de geboorte van het paradepaardje van het label, de trenchcoat, onder Thomas Burberry en het succesverhaal dat daarop volgde. Zelfs Audrey Hepburn verscheen tegelijkertijd elegant en zelfverzekerd in een Burberry trenchcoat in "Breakfast at Tiffany's".
Deze charme van het verleden wordt gecombineerd met de moderne onafhankelijke vrouw van vandaag, als het tijdloze My Burberry parfum de historisch geïnspireerde flacon ontmoet en samensmelt tot een nieuwe entiteit. Kate Moss en Cara Delevingne belichamen dit contrast perfect. Beiden zijn schoonheden in de klassieke zin van het woord: sensueel, elegant en modern. Beiden zijn niet in een hokje te plaatsen, maar inspireren met hun onafhankelijkheid en non-conformisme, en de geuren in de Burberry My Burberry lijn zijn sensueel en vrouwelijk, maar blijven ingetogen, waardoor ze geschikt zijn voor elke gelegenheid en hun drager een sterke maar lichte uitstraling geven. Typisch Brits.